06 - 520 12 120
info@hondenschooldegabber.nl

Klachtenreglement

Klachten en Geschillen

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en/of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:

webshop@hondenschooldegabber.nl

Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u hier nog niet verder mee geholpen zijn, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Wilt u meer informatie?

06 - 520 12 120 info@hondenschooldegabber.nl

Trainingslocatie/afhaaladres:
Spaarndammerdijk 316 C, Amsterdam

Postadres:
Apollolaan 50, 1511 DE, Oostzaan

Contactformulier
© Hondenschool De Gabber 2020
Ontwikkeld door Convident